maandag 26 augustus 2013

De zomervakantie is weer voorbij, tijd voor een leuke tutorial!

Hallo allemaal,
 
De zomervakantie is weer voorbij. Ik heb een poging gewaagd tot bloggen in de vakantie met een bruisende driejarige om me heen maar dat was geen succes. Nu is de lieverd weer naar de peuterspeelzaal en kan mamma weer spelen met haar blog hihi.
 
Ik heb het al eerder gehad dat het haken op een laag pitje moest staan ivm overbelasting van mijn hand. Dit is nog steeds niet over. Ik ga proberen om de hand langere tijd te ontlasten. Dus niet meer haken, geen spelletjes op mijn mobiel. Niet teveel typen etc. Gaat het dan nog niet weg, dan wordt het misschien tijd voor een bezoekje aan de huisarts.....
 
Helaal niks doen kan natuurlijk ook niet dus dacht ik, ik ga af en toe een leuke linkt delen met jullie op het gebied van haken.
 
Het kaarten maken gaat gelukkig nog wel.
 
En dan nog iets leuks :) Na ladingen aardbeien. Heb ik nu  allemaal trossen tomaten in de tuin. Ze zijn nog groen dus ik kan ze nog niet proeven maar het ziet er veelbelovend uit.
 
Back to haken:)
 
Afgelopen week kwam onderstaande foto voorbij op pinterest:
 
 
Op het blog little woollie vind je een duidelijke uitleg. Ik zou zeggen, probeer het uit!
 
 
Groetjes Zelda

11 opmerkingen:

  1. Wat vervelend voor je dat het met je hand nog niet beter gaat. Niet te lang mee doorlopen, hoor.
    Wel fijn voor je dat je nog kunt kaarten maken.
    Lief dat je ons aan goede haakideeën helpt, zoals deze tutorial. Dank je wel.

    Sterkte met je hand, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk ik vondt u blog via andere hakers..zal zeker meer bezoeken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi blogje, ik vond u via andere bloggers...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...