woensdag 8 augustus 2012

Rozet gehaakt

Op koninginnedag stond iemand gehaakte bloemetjes aan speldjes te verkopen. Een vriendin van mij was hier helemaal weg van. Samen met haar blader ik door een boek met gehaakte bloemen. Deze vind ik mooi zei ze bij deze rozet. Dezelfde avond nog haaknaald en draad erbij. Echter staan daar opeens twee tekens bij waar ik niet wijs uit werd. Eerst maar weer aan de kant. Gisteravond weer puzzelen en dit is vanmiddag het resultaat geworden! Ik ben tevreden. In het echt vind ik hem overigens mooier dan op de foto.
Je kan er een leuk haarspeldje of broche van maken. Ook leuk op een kaart maar of deze dan nog door de brievenbus past...
Zij wil graag een roze dus deze is voor de liefhebber.

0,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...