donderdag 30 mei 2013

Joehoe daar ben ik weer :)

Hallo allemaal,

Het is even stil geweest. Dit geldt alleen voor het blog want zelf ben ik lekker bezig geweest. Nu Stampin Up in nederland is leek het mij superleuk om demonstratrice te worden. Jaja je leest het goed, leek.... het lijkt me nog steeds leuk maar nu is niet de tijd om hier aan te beginnen voor mij dus na drie weken wikken en wegen heb ik besloten om het nu in ieder geval nog niet te doen. Tijdens al dat wikken en wegen heb ik diverse geboortekaarten gemaakt voor de winkel Hebbes in Roden.

En..... mijn blessure van het haken is over, lees ik ben helemaal blij!!!!!! Voorzichtig af en toe een kwartiertje te haken.
Verder ben ik aan het lobbyen of er vraag is naar een basiscursus scrappen in hoogkerk/groningen. Met basis bedoel ik ook echt basis, voor mensen die het nog nooit gedaan hebben maar niet weten hoe ze moeten beginnen. Daarnaast kijken of ik cropochtenden/-avonden kan organiseren etc. En wie weet ook nog leuke haakworkshops. Veel ideeën in ieder geval. Maar het belangrijkste blijft natuurlijk mijn kleine grote jongen die morgen alweer drie wordt!

Maar nu eerst, de kaarten die te koop zijn bij Hebbes:



 




 


 

 







1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...