maandag 1 juli 2013

Bloemetjes en aardbeien

Pinterest is zo leuk. Bijna dagelijks pin ik er lustig op los. Haakwerkjes, kaarten enzovoort, met het voornemen dat ik daar wat mee ga doen. Het komt er op neer dat ik het nog heel erg druk ga krijgen. haha.
Pinterest is in ieder geval een bron van inspiratie voor mijn kaarten en gisteren heb ik via pinterest een bloemetje gehaakt, zes van één en hetzelfde bloemetje om precies te zijn. Drie daarvan mochten vandaag op de foto. Tadaaaa:

 
Hier vind je de pdf van het bloemetje. Ik heb mijn bloemetjes iets aangepast, ik heb namelijk 2 lossen gebruikt in plaats van 3.
 
Verder heb ik vandaag mijn eerste aarbei uit eigen tuin gegeten. Nu is het dus elke dag kijken of er weer eentje rijp is. heerlijk. Vorig jaar had ik bakken vol. Dit jaar heb ik nog meer aardbeienplanten.. Ik kon het niet laten en heb alle scheuten laten staan. Nu begon het toch wat te broeien tussen de planten dus heb ik vanmiddag "uitgedund". Ik heb drie extra balkonbakken gevuld met aarbeienplanten. Het is nu afwachten of ze het blijven doen en hoeveel aardbeien ik dit jaar mag oogsten. Ik ben er in ieder geval klaar voor! 
Dit jaar is het niet alleen de elementen van de natuur voor zijn, denk hierbij aan regen, schimmel en slakken, maar ook mijn allerliefste zoon.  Hier zie je hem in opperste concentratie een aardbeiblad aan stukken scheuren.
 
 
 
 
Groetjes Zelda

5 opmerkingen:

  1. Leuk je bloemetjes zo op de hartjes!
    Mmm, die aardbeien zien er heerlijk uit!
    Leuke blog, ga je volgen...enne als je nog iets wilt winnen moet je even op mijn blog langskomen!
    Succes verder en eet smakelijk.....
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig bloemetje. Maakt de hartjes extra mooi. Dank je voor de link.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die hartjes met bloemetjes. Hier nog zo'n pinterest verslaafde en een tuin vol aardbeien haha. Smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha zondag waren wij op een verjaardag.. en daar was een jongetjes tweeling van plus minus twee jaar, en die hadden goeie planten uit de tuin getrokken voor in de speelgoed vrachtwagen hihi
    ik vind je hartjes erg mooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blog! Je hebt er een volger bij ... xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...