donderdag 21 maart 2013

TOK TOK

Al maanden kijk ik af en toe op het blog van Stip en HAAK. Ik vind haar patronen geweldig.
Vorige week kon geen weerstand meer bieden en heb ik het patroon van deze kip gekocht. Ik ben direct aan de slag gegaan en maandag was ze af. Samen met twee eieren. Vinden jullie haar niet stoer! Wil jij ook zo een kip.
daar ben ik dan

Heb je mijn mooie gestreepte vleugels al gezien ;)


 
Nu een patroontje van leuke bloemen gekocht. Ontdekt via het blog van ellebel handmade.
Maar nu eerst genieten van de eerste lentedag en me uitleven in de sneeuw.

tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. hier ben ik dan! Je hebt een zéér leuke blog en wat werk jij alles zo mooi af! (dat wil er bij mij nogal eens inschieten)Ook die helikopter. Daar zijn volgens mij vele haakuren in gekropen. Chique!!!!
    groetjes
    Pixie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Pixie! Ik ga er bijna van blozen haha. Leuk dat je mijn blog komt volgen :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...