zondag 14 juli 2013

Drie rouwkaarten

Naast geboortekaarten, verjaardagskaarten is mij gevraagd om rouwkaarten te maken. Hieronder drie stuks. Ik had slechts één stempel waarop "met oprechte deelname"staat. Ik was zo flauw van deze stempel dat ik een stempelset van Joy heb gekocht speciaal voor rouwkaarten. Nu staat er dus ook eens iets anders op de rouwkaarten die ik maakt.
 
 
Een collage lukte dit keer niet want picasa haalde de zijkanten van de foto's eraf.....


 
Gisteren ben ik bezit geweest met de opdrachten van summer card camp 2. Dit was zo makkelijk nog niet. Ik merk dat ik niet gewend ben om met sketches te werken en kleuren waar je uit "mag" kiezen als je er maar vier gebruikt. Na twee uren had ik er één af. Tenminste, op het moment dat ik alle onderdelen had was mijn permanente tape op grrrrrrrrr. Ik weet zelf nog niet of ik hem wel echt mooi vind dus hij staat nog even in de kast. Laat ik hem in elkaar en haalt hij het blog of trek ik alles weer los. Ik denk er nog even over na en kijk uit naar de volgende challenge. Morgen komen er weer nieuwe sketches en kleuren, leuke filmpjes en ideeën:)
 
Voor nu hoop ik dat iedereen een fijn weekend heeft gehad en tot de volgende keer.
 
Groetjes Zelda

2 opmerkingen:

  1. ik hou niet van schetsen wel van kleuren uitdagingen..maar het hele kaarten maken staat op zeeeeer laag tempo tegenwoordig.
    wel blijf ik het mooi vinden om naar de kleurenuitdagingen te kijken hier op blogspot.. vooral de mooie fotoos er bij..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn niet zo leuk om te maken,
    maar ze geven wel veel steun in moeilijke momenten!
    Ze alle drie mooi in de verschillende donkere kleuren.
    Geniet van het zonnetje, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...