woensdag 24 april 2013

3 kaartjes werden 4

Een vriendin wilde graag drie kaartjes die niet te truttig waren. 2 voor meisjes en 1 voor een jongetje.
Helemaal leuk want een paar weken geleden heb ik via marktplaats wat dingetjes gekocht die ik hier prima voor kon gebruiken. Aangezien ik voor de grote opdracht 15 meisjes en 15 jongenskaartjes ga maken ging ik aan de slag en wat ik af had nam ik mee zodat ze kon kiezen. Helemaal enthousiast heeft ze 4 kaartjes gekozen. Tevens had ze het leuke idee om naar een winkel te gaan bij haar in het dorp om de kaarten te laten zien. We trokken de stoute schoenen aan daar gingen we. Bingo! Tien geboortekaartjes in allerlei stijlen :) Jullie snappen, ik verveelde me al niet maar dat gaat verlopig ook  niet gebeuren, ik heb er zin in!

Gisteren ook voorzichtig weer begonnen met haken. Ik hoop "het" vrijdag af te hebben zodat ik het kan laten zien. Maar nu eerst de 4 kaarten, hier zijn ze:





1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaartjes, daar mag je echt trots op zijn!
    Zoiets zou ik ook nog wel ooit willen maken :)

    lieve groetjes, Loraine.
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...