woensdag 3 april 2013

Olleke de olifantjes, een olijke drieling

Ken je dat, dat je antwoord op de automatische piloot? Vorige week overkwam het mij weer eens en hoe!!!! Nadat ik mijn zoon bij de peuterspeelzaal had gebracht wipte ik even binnen bij het CJG (Centrum voor Jeugd en Gezin) voor een kopje thee. Haakspulletjes mee en algauw zat ik met mijn haakwerkje in dromenland. Ik had de basis af en begon met het tweede onderdeel..... Komt iemand naar mij toe en zegt: "Gaat hij straks ook fibreren?" Waarop ik antwoord.... " nee hij rammelt en ik ben nu bezig met het slurfje." Pas toen er gelachen werd en ik opkeek begon en kwartje te vallen... Daarna werd iedereen toch wel nieuwsgierig wat ik nou eigenlijk aan het maken was. Bij twee dames wordt binnenkort een baby'tje in de vriendenkring geboren en zij wilden ook een Olleke. Inmiddels heb ik dus drie Ollekes en hopelijk straks ook drie blije baby'tjes.





8 opmerkingen:

  1. Fibreren whahahaha!!!!
    Deze rammelaars zijn mega schattig zeg! Zowel leuk voor een jongen als voor een meisje. Ik zeg: goed gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn leuk!!!
    ik heb dat boekje ook nog ergens liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk olifantjes heb je hier ook een patroon van.

    leuk dat je volger geworden bent, ben ook volger van jouw blog geworden.


    sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sieneke,

      Het patroon van de helikopter komt uit het boekje babycadeautjes haken van Annemarie Arts.
      Er staan nog veel meer leuke dingen in :)

      Verwijderen
  4. Wat zijn ze leuk!

    Ik heb je helikopter ook bekeken en ik moet zeggen: Hij is echt prachtig!

    En ik ben meteen je volger geworden :-)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat een paar kleintjes echt blij maken met deze grappige rammelaars. Trouwens de cupcakes uit een eerder bericht zien er ook aantrekkelijk uit.
    Ik ben gelijk volger geworden op je blog.

    Groetjes, Margaret (van Amber´s Creaties)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig deze olifant tegen te komen. Hij was erg leuk om te maken, samen met de rammelaar erin is dit zeker een succes! Creatieve groeten van Monique Thiessens ook te volgen via www.bamitocreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...