dinsdag 25 juni 2013

Genieten van de nieuwe inrichting

Twee weken geleden via marktplaats een tweedehands expedit op de kop getikt. Jullie hobbymensen weten natuurlijk precies wat ik bedoel, op de één of andere manier groeit het aantal spullen dat je hebt "langzaam". Ik was mij twee planken die boven het knutselbureau hingen dan ook volledig ontgroeit. Nu met mijn nieuwe kast heb ik weer ruimte. Daarnaast heb ik ook maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de hele kamer om te bouwen. Heerlijk vind ik dat. Dan lijkt het net of alles nieuw is :)

Maar met alleen een kamer verbouwen zijn we er niet. Dan moet er natuurlijk ook wat gemaakt worden dus ik ben druk aan de slag geweest met kaarten. Deze heb ik gemaakt met stickers die ik van iemand over heb genomen via marktplaats. De cardstock is van joy.


geboortekaartje meisje

2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar. Je begint met weinig spulletjes, maar er komen regelmatig handig en leuke hobbyspullen bij. Zo'n kast is echt handig om alles netjes te ordenen en op te bergen.
    Jouw eigen creatie is goed geslaagd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...